sobota, września 15, 2007

Rola kobiety w Kosciele Katolickim na przestrzeni dziejow.


O WSZYSCY ŚWIĘCI !!!

„ Zarodek płci męskiej staje się człowiekiem po 40 dniach, zarodek żeński po 80.
Dziewczynki powstają z uszkodzonego nasienia lub też w następstwie wilgotnych wiatrów ‘’.
Św. Tomasz z Awinionu ( 1225-1274 r.)
Ojciec Kościoła katolickiego
„ Kobiety są przeznaczone głównie do zaspakajania żądzy mężczyzn ‘’
Św. Jan Chryzostom ( 349-407 r.)
Biskup Konstantynopola
„ Kobieta jest istotą poślednią, która nie została stworzona na obraz i podobieństwo Boga.
To naturalny porządek rzeczy, że kobieta ma służyć mężczyźnie ‘’.
Św. Augustyn ( 354-430 r.)
filozof i teolog chrześcijański
„ Wartość kobiety polega na jej zdolnościach rozrodczych i możliwości wykorzystania
do prac domowych ‘’.
Św. Tomasz z Awinionu (1225-1274 r.)
Ojciec Kościoła katolickiego
„ Kobieta powinna zasłaniać oblicze, bowiem nie zostało ono stworzone na obraz Boga ‘’.
Św. Ambroży (ok.340-397 r.)
Ojciec i doktor Kościoła
„ Kiedy widzisz kobietę, pamiętaj : to diabeł ! Ona jest swoistym piekłem’’.
Kapokrates, założyciel klasztoru
„ Kobiety są błędem natury…z tym ich nadmiarem wilgoci, temperaturą ciała świadczącą
o cielesnym i duchowym upośledzeniu …są rodzajem kalekiego, chybionego, nieudanego
mężczyzny...’’.
Św. Tomasz z Awinionu (1225-1274 r.)
Ojciec Kościoła katolickiego
„ Kobiecie przystoi jedynie szata żałobna. Skoro tylko przekroczy próg wieku dojrzałego,
winna zasłonić swe gorszące oblicze, by nie utracić szczęśliwości wiecznej ‘’.
Tertulian ( ok. 160-po 220 r. )
Ojciec kościoła
„ W miejscu, w którym zatrzyma się ksiądz, nie powinna przebywać żadna kobieta ‘’.
Ustalenia synodu paryskiego (846 r.)
„ Kobiecie nie wolno mieszkać blisko kościoła ‘’.
ustalenia synodu w Coyaca (1050 r.)
„ Księża, którzy udzielają noclegu kobietom i doznają przy tym podniety, muszą zostać
ukarani. Kobiety natomiast mają zostać sprzedane przez biskupa jako niewolnice ‘’.
Ustalenia synodu w Toledo
„ U kobiety sama świadomość jej istnienia powinna wywołać wstyd ‘’.
Clemens alexandrinus (215 r.)
„ Kobietom nie wolno we własnym imieniu pisać ani nie otrzymywać listów ‘’.
Ustalenia synodu w Ewirze ( IV w.n.e.)
„ Cała płeć żeńska jest słaba i lekkomyślna. Uświęcona zostaje jedynie przez
macierzyństwo’’.
Św. Jan Chryzostom (349-407 r.)
Biskup Konstantynopola
Moze jakas nawiedzona wyznawczyni kultu Radia uswiadomi sobie,ze tak naprawde to kobiety sa widziane przez kler w ten sposob do tej pory....
Pozdro z M.Srodziemnego...
zenek soltys/alexandria/egipt/bialogard
Z innej beczki:
*Żona miała dość zachowania swojego męża, a w szczególności jego zbyt częstych wypadów z kolegami na piwo i powrotów w stanie mocno wskazującym. Po jednym z takich wieczorów mąż w stanie kompletnego upojenia wrócił do domu i padł nieprzytomny na łóżko. Żona jak zawsze rozebrała go do snu, ale tym razem zrobiła coś więcej - wepchnęła mu palcem do tyłka prezerwatywę w taki sposób aby kawałek wystawał na zewnątrz. Rano, jak zawsze mąż aby poczuć się lepiej wszedł pod prysznic. Myje się, myje... w pewnej chwili zaczyna myć tyłek i ... Co....co to jest? Wyciąga z tyłka prezerwatywę...... Żona w tym czasie przygotowuje w kuchni śniadanie. Gdy wykąpany mężulek przychodzi do kuchni , żona pyta:
- Jak się wczoraj bawiłeś? Jak żyją Twoi koledzy?
Mąż pełnym rozgoryczenia głosem odpowiada:
- Koledzy? Ja już nie mam kolegów...
UAAAAAAA!!!!!
*Meżczyzna spaceruje kalifornijską plaża pogrążony w głebokiej modlitwie. Nagle przemówił głośno:- Panie Boże spełnij jedno moje zyczenie.I usłyszał glos Boga:
- Zawsze chodziłeś moimi drogami spełnie twoje życzenie.
Meżczyzna poprosił:
- Zbuduj dla mnie most na Hawaje żebym mógł tam jeździć, kiedy tylko zechce.
Bóg odpowiedzial:
- Twoje życzenie jest bardzo materialistyczne. Pomyśl logicznie jak wielkich nakładów wymaga takie przedsięwzięcie. Ile betonu, stali. Rzecz jasna mogę to zrobić, ale trudno znaleźć usprawiedliwienie dla takiej prośby. Może wymyślilbyś inne życzenie, które bardziej oddałoby mi chwałę.
Mężczyzna długo się zastanawiał i w końcu odrzekł:
- Dobrze Panie Boże, w takim razie chciałbym zrozumieć kobiety... Chcialbym, wiedzieć, co one czują, w głębi duszy, co myślą, kiedy nie odzywają się do mnie albo, kiedy płaczą. O co tak naprawdę im chodzi. Chciałbym też wiedzieć jak mogę uczynić kobietę naprawdę szczęśliwą...
Po kilku minutach ciszy Bóg odpowiedział:
- Chcesz dwa czy cztery pasy ruchu na tym moście?
Buuuuuuu....
*Zaslyszane w hotelu,w pokoju obok....
KSIĄDZ: Siostro, wydaje mi się ze w obecnym przypadku Pan nie będzie miał nam za złe, jeśli spędzimy noc w tym samym pokoju. Ja prześpię się na podłodze, siostra weźmie łóżko...
SIOSTRA: Myślę że to będzie w porządku...
Więc jak ustalili tak i zrobili. Po 10 minutach....
SIOSTRA: Ojcze jest mi strasznie zimno....
KSIĄDZ: Dobrze, podam Siostrze koc z szafy...
10 minut później...
SIOSTRA: Ojcze, nadal mi strasznie zimno....
KSIĄDZ: No dobrze, podam Siostrze następny koc...
Po kolejnych 10 minutach...
SIOSTRA: Ojcze, nadal mi strasznie zimno! Nie sądzę aby w tym wypadku Pan miał nam za złe, abyśmy zachowali się jak mąż i żona w tą jedyną noc...
KSIĄDZ: Hmmmm, zgoda,ma Siostra rację..... rusz dupe i sama weź sobie ten cholerny koc!!!
ueeeeeeeee....
* Do spowiedzi przychodzi kobieta:
- Proszę księdza uprawiałam miłość francuską, wiem, że zgrzeszyłam i bardzo tego żałuję...
- No tak, pierwszy raz spotykam się z tym grzechem. Czy może pani przyjść jutro po pokutę?
- Tak mogę.
Spotkał się ksiądz wieczorem z księdzem proboszczem i pyta:
- Księże proboszczu, ile ksiądz daje za miłość francuską?
- Przeważnie 50 zlotych, ale ty możesz się targować...


*Kiedy zaczął się do mnie dobierać, powiedziałam, ze nie chcę go widzieć.
- No i co ?
- Zgasiliśmy lampę.
Kochanka: - Przyjdzie, czy nie przyjdzie?
Kurtyzana: - Zapłaci, czy nie zapłaci?
Żona: - Pomaluje wreszcie ten cholerny sufit, czy nie pomaluje?
-Co tu robią te prezerwatywy?
-Jak to co?! Na opakowaniu pisało: "Przed użyciem naciągnąć na organ" ...
- Gdzie byłeś? - pyta żona.
- Na... czynie
.- Na jakim czynie?
- Naczynie, bo będę rzygał.
- Z piciem?
- Nie, z czytaniem.

*Kto cię tak pogryzł?- Mój pies.
- Jak to się stało?
- Wróciłem do domu trzeźwy i mnie nie poznał.


*Dlaczego Rynkowski nosi slipy na lewą stronę? - Bo dziewczyny lubią brąz.


*Przychodzi ksiądz do burdelu i mówi:
- Niech będzie pochwalony...
a kierownik na to
- Alony jeszcze nie ma....


*Do dowódcy jednoski wojskowej przychodzi wiadomość, że ma niebawem przyjechać Matka Boska. Zdenerwowany oficer zarządza wielkie przygotowania. Żołnierze zamiatają, szorują podłogi, myją okna itd. Wszyscy zdenerwowani czekają. Nadszedł dzień przyjazdu Matki. Żołnierze stoją ustawieni w szeregach. Dowódca czyta meldunek i krzyczy:
- Bosek wystąp! Wasza matka przyjechała!
*Żona pyta męża w łóżku:
- Kochanie, dlaczego masz takie długie rzęsy?
Mąż:
- Ponieważ w dzieciństwie dużo płakałem.
Ona:
- Lepiej gdybyś dużo siusiał...


*******70 rzeczy , które kobieta powinna umieć:
a) gotować
b) 69
* Czemu kobieta ma o jedną szarą komórkę więcej od konia?
- Żeby, jak zmywa podłogę, nie piła wody z wiadra....
Przychodzi rolnik do baru. Prosi o setkę mocnej wódki. Wypija to na raz i mruczy pod nosem, kręcąc głową:
-No po prostu nie do wytłumaczenia...
Barman spojrzał zaciekawiony, nadstawił ucha. Rolnik tymczasem ponawia zamówienie. Wypija na raz i mruczy pod nosem:
- No po prostu nie do wytłumaczenia...
Barman nie wytrzymał:
-Wie Pan, ja tu juz kilka lat za barem stoję. Niejedno widziałem, niejedno słyszałem. Niech Pan powie o co chodzi, może jakoś zaradzę.
-Widzi Pan, dzisiaj rano doję sobie krowę. Siadłem sobie za nią spokojnie na zydelku, a ta jak mnie nie strzeli z kopyta! Spokojny człowiek jestem, to sie nie denerwowałem, tylko wziąłem jej te nogę do słupa przywiązałem. Doję dalej, a ta jak mnie nie strzeli z drugiej nogi! No to przywiązałem jej i tę nogę do drugiego słupa. Doję dalej, a ta jak mi nie zatnie z ogona. No to przywiązałem jej ten ogon do powały. Doję dalej, a ta jak mi nie pierdnie prosto w twarz. Wtedy to juz sie wkurzyłem. Panie kochany, myślę sobie „Ja ci pokażę, cholero jedna!" Pasa ściągnąłem, żeby ją skarcić, ale spodnie mi z tyłka spadły, bo mam za luźne i wtedy weszła moja żona...
- No po prostu nie do wytłumaczenia...
that's all ragazzi...

1 Comments:

Blogger Captain Blood said...

bahhhhh is always the same...you are so inconstant...what are you doing???? Writte something Zen... Now.


Un abrazo mi loco amigo polaco.

12:15 AM  

Prześlij komentarz

<< Home