piątek, czerwca 09, 2006

10 przykazan dla kobiet w czasie World Cup



Mistrzostwa Swiata w pilce noznej zblizaja sie wielkimi krokami….
Miesiac pelen wrazen przed nami –miejmy nadzieje,ze z udzialem polskich pilkarzy.Miesiac stresu i spekulacji. I oczywiscie zaniedban obowiazkow malzenskich…jak to jest,ze nasze malzonki czy przyjaciolki zawsze czuja wzmozona ochote na sex w czasie gdy my,mezczyzni ogladamy mecz?Albo wyskakuja z niespodziewanymi pomyslami po to tylko by odciagnac nas sprzed telewizora...
By uniknac niepotrzebnych problemow czy dysharmonii w zwiazku nalezy wprowadzic zasady,ktore beda obowiazywac nasze kobiety w czasie trwania World Cup az do meczu finalowego...
Zasady nalezy powiesic w miejscu widocznym – najlepiej w salonie lub w kuchni…

10 przykazan na czas trwania Mistrzostw Swiata

1/ Nie mow ,ze football jest w telewizji przez caly czas i nawet prognozy pogody nie mozna obejrzec...
(telenowele sa kazdego dnia ,Mundial raz na 4 lata…)


2/Nie pytaj mnie czy mozesz przelaczyc na “Na Wspolnej” czy “Na dobre i na zle” czy nie daj Boze na “Mode na sukces”…
(jak nie obejrzysz pieciu z siedmiuset odcinkow nic sie nie stanie…)


3/Nie przypominaj mi,ze obiecalem gdzies wyjsc z Toba- na kolacje czy do kina…
(to moze poczekac-z glodu nie zdechniemy a ksiazka kucharska to tez rozrywka…)


4/Nie mow,ze zachowuje sie samolubnie przez cale Mistrzostwa jak Zurawski przy pilce…
(nie bede ogladal meczu na 14 calowym ekranie bo nie widze na nim pilki…)


5/Nie pytaj mnie ile pieniedzy obstawilem na zaklady pilkarskie…
(dowiesz sie jak zgarne cala pule po mistrzostwach- kto wie moze jakies futerko z lisow Ci kupie???)


6/Nie wydzwaniaj do mnie na komorke z pytaniem “gdzie jestes kochanie” gdy znikne na caly dzien by obejrzec 3 kolejne mecze z kumplami w pubie…
(zrozum: to sie zdarza raz na 4 lata…)


7/ Nigdy nie pytaj mnie w czasie meczu co to jest “spalony” ani “jesli Polska bedzie grac z Celtikiem to gdzie bedzie grac Zurawski???”
(kobieta nigdy nie zrozumie tych zawilosci regulaminu…)


8/Nie scieraj kurzy z telewizora ani nie lataj z odkurzaczem przed ekranem w czasie gdy ogladam mecz…
(przeciez mozna to zrobic w nocy albo jutro rano…)


9/Nie pytaj dlaczego tak duzo pije piwa…
(robie to by sie uspokoic a w dodatku piwo to zrodlo witamin i mineralow…)


10/A wlasciwie to dlaczego nie wyjedziesz z kolezankami na wakacje?!?
(tu sa pieniadze i bilet do Zakopanego…Na Majorke nie pojedziesz bo sa za drogie rozmowy komorkowe w roamingu a w dodatku slonce za mocno grzeje i bedziesz staro wygladac…)


Kibic

Najlepiej cos sobie polamac,dac sie zagipsowac i byc przykutym do lozka...Doswiadczylem jak to jest...W 1978 polamalem noge(ojciec tez!!!) a 1998 ta sama noge.W obu przypadkach 1szego dnia mistrzostw...Musze na siebie dzisiaj uwazac bo polamanca nikt nie wezmie do samolotu a w poniedzialek wylatuje z Pointe Noire w Kongo...

Polska 3 - 1 Equador

Zenek Soltys/Bialogard/Kabinda

Z innej beczki/dowcip

Córka skarży się matce:
- Mamo, ja się chyba rozwiodę, ja już tak dłużej niemogę, ja tego nie wytrzymam - nic tylko seks, seks i seks. Kiedy wychodziłam za mąż miałam cipkę jak dwadzieścia groszy teraz mam jak pięć złotych...
Mama na to: - Córeczko, ty się dobrze zastanów. Dom masz?
- Mam…
-Samochody przed domem stoją?
-Stoją…
-Wczasy w najlepszych kurortach, ciuchy od najlepszych projektantów, zabezpieczenie finansowe dla ciebie i dzieci... Naprawdę chodzi ci o te cztery osiemdziesiat !!??

Cheers...